perjantai 10. elokuuta 2012

Perjantai

Hellouu! Oh mitkä ihanan pitkät yöunet oli tänään. Eilen oli chilli ilta, olin kaverilla, laitettiin ruokaa ja katottiin leffaa. Tänään varmaan samanlaista tiedossa mutta huomenna juhlimaan!!! Jeeehuu. Viimeinen kerta ennenkuin alan taas terveysfriikiksi. Olen kaivannut esportia ja mun avokado ruokavalioita samalla kun olen pitänyt todella hauskaa ja juhlinut. Nyt kun koulut alkaa on pakko skarpata ja meillä on redun kanssa diili että meillä on six päkit (tai four pakit) ensi kesäksi. PAKKO onnistua. Who's with me? ;) Anyway, nyt tapaan redun, mennään kahville ja sen jälkeen on Abben synttärijuhlat. Pikkuveljeni täyttää 13 tänään! Se sai synttärilahjaksi 2kpl Jokereiden kausikorttia. Tässä kuva päivän asusta:



Shortsit CTRL / Paita H&M / Takki Zara (pian) 

4 kommenttia:

  1. I'm with u!!!!!!! pakko onnistua!!:D

    VastaaPoista
  2. Mukana ollaan!! :) Ps. Ihanat nuo farkkushortsit!

    VastaaPoista
  3. Hihi muistan varmasti ikuisesti sen että mulla ja abbella on samana päivänä synttärit! Pienenä se oli jotenki tosi hirveetä!! ;D

    VastaaPoista