maanantai 13. elokuuta 2012

Back to basics

Maanantai. Ja torstaina alkaa koulut. Nyt on sitten hauskanpidot loppu ! Nukkumaan aikaisin ja herätä seuraavana päivänä kummiskin väsyneenä, aamulla syödä elovenan minuuttipuuroa ja koko päivän stressata koulussa kunnes illalla pääsee salille. Kuulostaa ihan normi arjelta. Ensi kesää odotellessa. Noei, on oikeastaan ihan kiva että pääsee taas viettämään normaalia elämää. Pääsee käyttämään kalenteria (jee!) ja kaikki kaverit palaa salille. Wuhuh ! Tänään mulla on vähän järjestelyjä mitä pitää tehdä. Haen mun ajokortin, ja sen jälkeen pitää kysellä vähän työpaikoista. Mun opintotuki ei ole edes 40€... Yritä nyt sillä pärjätä joka kuukausi ! F'ck. Samalla pitää ilmottautua aikuislukion kursseille. Mulla on joitain kursseja saamatta koska en jaksanut viime vuonna mennä meidän oman koulun koru kursseille. Ja tänään tapaan myös Marren! Joka lähtee torstaina Uruguayihin. I'm gonna miss heeeer <3 :( Tässä kuva mun herkullisesta omeletista, namnamnam!


1 kommentti:

  1. musta on sangen huvittavaa, melkeen epätodennäköistäkin että sun blogias seuraa 1000 ihmistä PÄIVITTÄIN. lukijoita kuitenkin on vaan se 135 ja anonyymejä tuskin melkeen tuhatta, just ja just ehkä 300. kommenttien määräkään ei oikeestaan päätä huimaa että olis kyllä kiva nähä se tilasto josta oot ton tiedon repässy :)

    VastaaPoista