torstai 19. heinäkuuta 2012

Thursday

Helloo! Kesän ensimmäinen aurinkoinen päivä ja onnistun nukkumaan yhteen asti. Syötiin brekkarit Mayalla, croissantteja & kahvia jonka jälkeen lähdin tapaamaan Piaa töihin kauppahalliin. Olen vieläkin ihan damassa eilisestä, meillä oli tosi kivaa! Oltiin lotan, ninnun ja pian kanssa Mayan luona aloittelemassa josta lähdettiin vähän kaikkialle. Syötiin picnic patonkeja illalliseksi (kiitos ninnu!!) ja pelattiin Never Have I Ever juomapeliä, aina yhtä hauskaa! Mulla on vähän huonoja kuvia illasta mutta en jaksa laittaa niitä tänne. Osan olen instagramannut, sieltä löydätte mut nimellä @ronyaas :) Nyt mun on pakko käydä syömässä, pökrään kohta! Tässä kuvia mun viimeisistä ostoksista, olen tuhlannut rahaa turhaan krääsään, hehe :)

Kotelo iPhonelle, Mango 7,90€

Avaimenperä autonavaimiin, Accessorize 4,90€ 

3 kommenttia: